Nuffnang

Jom Terjah! salam perkenalan...

>> Saturday, May 28, 2011

Assalamualaikum,

28 May 2011. Penjana semula blog Askwhat Studio pada saat dan ketika ini. Salam perkenalan kepada semua blogger yang singgah. Harap anda semua sudi memberi tunjuk ajar. Mula2 mesti nak kenalkan diri dulu kan. Orang kata xkenal maka xmesra. Orang yg kata bukan aku.hehe.. Korang semua bleh add Fb Mohd Aswad [link]. Askwhat Studio? apa tu? Askwhat=Aswad nama sebenar aku. Cer sebut laju2.Mesti bunyinya sama kan? Studio pulak angan2 la nk buka studio untuk editing..huhu

Blog ni sebenarnya dah lama wujud. Tp atas sebab2 yg xmunasabah telah dibiarkan bersawang. Aku dah lama xupdate sejak msuk u lg. Lama kot dah 2 thun blajar. Banyak benda dh berubah. Begitu juga aku. Askwhat Studio tu trademark aku sejak dari matrik lg. Ntah mcm mna bleh dtg idea nk guna sampailah skrg. Yg ni ja xberubah agaknya dulu, kini dan selamanya.

Ada 1 kenangan yg xdapat dilupakan pada tarikh 28hb. Tp biarlah rahsia.hehe. Salam perkenalan lg skali. Kalau jumpa kt alam nyata ni jgn segan2 nak tegur. ‘I Like’. Tq sbb sudi terjah kt sini.

Sekian.






    

0 komen membina:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP